SZKOLENIA I KONFERENCJE

Nasza księgarnia

 

Konferencja dla nauczycieli szkół hotelarskich

23-26 października 2008 r. Gdańsk Novotel Marina
Dla kogo jest ta konferencja?

Konferencja jest skierowana do nauczycieli hotelarstwa, którzy pragną się rozwijać i interesują ich poruszane tematy; którzy nie chcą przeciętnie prowadzić lekcje, lecz wykrzesać z siebie i uczniów tyle ile się da. Podczas konferencji trenerzy opowiedzą na jakie elementy powinno kłaść się nacisk, a co pominąć lub przekazać w szczątkowej formie. A tematów poruszanych podczas konferencji będzie wiele - od wykładów na temat marketingu-mix, przez tematy związane z umiejętnościami obsługi konsumenta, aż po konkretne zadania praktyczne z hotelarstwa, które uczniom przysparzają najwięcej problemów.

Gdzie  i kiedy się odbędzie konferencja?

Spotkanie odbędzie się w hotelu **** Novotel Marina w Gdańsku, ul. Jelitkowska 20. Hotel jest położony na granicy Gdańska i Sopotu, nad samym morzem, tuż przy plaży. Nadmorski klimat, nowoczesne i komfortowe wyposażenie hotelu stworzy nam możliwość udanego spotkania konferencyjnego.

Konferencja odbędzie się w dniach od 23 października (czwartek) do 26 października (niedziela).

Za ile?

Koszt udziału w konferencji wynosi 550,00 zł.

Trenerzy

Maria Bazylewicz-Radio, Teresa Nowicka, Jacek Piasta, Sylwia Oparka

Program konferencji

Konferencja rozpocznie się w czwartek o godz. 16.00 wykładem, który potrwa do godz. 19.00. Konferencja zakończy się w niedzielę (26 października) po śniadaniu. W tym dniu nie przewidujemy już żadnych zajęć. Jednak zapraszamy uczestników do rozmów kuluarowych.

Dokładny harmonogram konferencji, z uwagi na niewiadomą liczbę uczestników, będzie przekazany uczestnikom mailowo.

Maria Bazylewicz-Radio

 

Wykład oraz warsztaty pokazujące jak zrealizować poniższe tematy na zajęciach w formie ćwiczeń praktycznych:
  1. Przygotowanie sali obsługi konsumenta
    (Wyposażenie sali obsługi konsumenta. Rodzaje i zastosowanie bielizny stołowej.
    Sposoby rozkładania i zdejmowania obrusów. Serwety indywidualnego użytku. Naczynia szklane. Sposoby przenoszenia kieliszków. Zastawa stołowa - rodzaje i zastosowanie. Drobny sprzęt stołowy. Sprzęty stołowe
    do specjalnych celów. Rodzaje nakryć i dekoracje stołów.)
  2. Podstawowe techniki obsługi
    (Rodzaje i metody obsługi konsumentów. Rodzaje tac. Zasady podawania i noszenia napojów oraz potraw przy użyciu tac. Zasady zbierania ze stołu oraz wynoszenia talerzy, sztućców i szkła stołowego.)
  3. Omówienie pytań dot. obsługi konsumenta w Teście pisemnym dla zawodu technik hotelarstwa. Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe. 16 czerwca 2008 r.
     
Jacek Piasta
  1. Wykład: Model gościnności - techniki obsługi gościa obiektu  hotelarskiego uwarunkowane typem i rodzajem hotelu
  2. Wykład wraz z ćwiczeniami obejmujący zagadnienia mieszanki marketingowej (marketing-mix) usług:
  • charakterystyka poszczególnych elementów marketingu-mix  - "5P" (produkt, cena, dystrybucja, promocja, ludzie)
  • narzędzia służące realizacji wytyczonych przez hotel celów 
  • kluczowe ekonomicznie usługi hotelu
  • omówienie najtrudniejszych pytań dot. marketingu w Teście pisemnym dla zawodu technik hotelarstwa. Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe. 16 czerwca 2008 r.
Teresa Nowicka
Sylwia Oparka
 
  1. Zapoznanie uczestników szkolenia z wybranym recepcyjnym programem komputerowym
  2. Wykład z prezentacją obejmujący:
  • Rodzaje VIP-a

  • Standardy i procedury obsługi VIP-a

  • Jak pracować z pomocami dydaktycznymi - omówienie na przykładzie prezentacji płyty z tematem „ Sytuacje konfliktowe w hotelu” oraz „Studia przypadków z zakresu zarządzania obiektem hotelarskim”

  1. Warsztaty obejmujące omówienie i wykonanie projektu z czerwca b.r.:

  • omówienie założeń do projektu

  • omówienie kompleksowej obsługi gości w hotelu czynności

  • omówienie procedur check-in oraz check-out

  • sporządzenie kosztorysu

  • sporządzenie potwierdzenia rezerwacji

  • wypełnienie faktury

  • sporządzenie listu powitalnego (również przykładowe wzory innych pism)

  • prawidłowe wypełnienie pozostałych dokumentów

  1. Ćwiczenia na innych zadaniach znajdujących się w Zbiorze

  2. Rozwiązanie przykładowego testu z zakresu hotelarstwa i turystyki.

  3. Pytania i odpowiedzi z zakresu metod pracy stosowanych podczas zajęć z uczniem

Organizator:


hotelarze.pl - redaktor naczelny Jolanta Frydel

 

Tak wyglądała I edycja

Karta zgłoszenia uczestnictwa w pliku .doc

Formularz zgłoszeniowy
Zamawiam udział w szkoleniu 23-26 października 2008 r. Gdańsk Novotel Marina w cenie 550 zł brutto.
Zapisy na konferencję zostały zakończone.
 

Copyrights © 2008 hotelarze.pl